Workshop Je eigen PR

Maak jezelf zakelijk zichtbaar!

Je eigen PR

Voor mooie kansen is zichtbaarheid key.
Je wordt pas gevraagd voor die leuke projectgroep of interessante promotie als men je kent.
Hoe wil jij jezelf presenteren?
Toon jezelf op een manier die bij je past.
Deze workshop biedt inspiratie, ervaren & tools.

De workshop laat je stil staan bij Je eigen PR aan de hand van 3 pijlers: 

stijlvol

Welk beeld zet jij neer? In bijvoorbeeld je kleding en je bureauoppervlak …

succesvol

Laat excuus-Truzen, verkleinwoorden en managementjargon maar achterwege; dat werkt niet. Stijltips die wel werken gaan we in de praktijk toepassen.

strategisch

Waar kun je jezelf op de kaart zetten?

Details workshop

> duur 1, 2 of 3 uur
> max 35 deelnemers
> workshops worden op verzoek
van organisaties gegeven

Soloboeker?

=> 1-op-1 training

Meer dan 35 deelnemers?

=> interactieve presentatie

Workshopgever

Mirjam Wiersma: voormalig advocaat en bedrijfsjurist en auteur van Je eigen Pr.
Je vindt haar vaak in de pers (o.a. Het Financieele Dagblad, de Volkskrant, BNR Nieuwsradio).
Ze heeft meer dan 10 jaar ervaring.

Je eigen PR

Misschien is je organisatie in reorganisatie en bestaat je afdeling binnenkort niet meer. Of misschien zit je net in je eerste baan. Of ben je toe aan de volgende stap. Hoe kun je Je eigen PR inzetten? Het is ook mogelijk om een women only workshop Je eigen PR te boeken.

 

“Mirjam Wiersma heeft ‘Je eigen PR’ geschreven voor de vrouwelijke kant van werkend Nederland. Het staat boordevol tips, oefeningen, feiten en anekdotes en helpt u om een concreet actieplan op te stellen voor uw PR. Zo geeft u een nog betere invulling aan uw carrière. Aan de slag!”

 

D. de Jonge

Je eigen PR

Optimaliseer je zakelijke zichtbaarheid

Maak je eigen PR plan. Hoe kun je je vrouwelijk en toch professioneel manifesteren? Case studies van bekende vrouwen en tips voor meer charisma.

Bestel het bij Bol.com € 12,90 of € 9,99 (e-book).

Pers clippings

Wie niet op cursus wil, maar wel beter wil leren solliciteren, netwerken of presenteren, kan thuis aan de slag met het praktische boek van Wiersma: ‘Zakelijk flirten. Tools voor een sprankelend en overtuigend gesprek’.

Volkskrant

Mirjam leert me hoe belangrijk het is om je bewust te zijn van je eigen uitstraling, maar ook hoe je die zelf kan beïnvloeden.

Cosmopolitan

Wiersma zelf is het voorbeeld van hoe je oprecht geïnteresseerd en stralend, maar niet gekunsteld, een conversatie kunt voeren.

Het Financieele Dagblad